Zamień klientki w AMBASADORKI Twoich usług!

Zbuduj bazę zadowolonych klientek, polecających Cię dalej, dzięki obsłudze na poziomie PREMIUM.

Wizażystko! Czy dotyczy Cię któraś z poniższych sytuacji? ⬇️

Marzysz o tym, by zbudować solidną bazę lojalnych klientek, chętnie wracających i polecających Twoje usługi?

Chciałabyś nawiązać z klientkami relację pełną zaufania, ale czujesz, że nie jesteś mistrzynią w kontakcie i często masz wrażenie, że wypadasz niezbyt profesjonalnie?

Obawiasz się, że mimo Twojego zaangażowania, klientka zostawi negatywną opinię, odstraszającą innych od skorzystania z Twoich usług?

Przeraża Cię myśl o „trudnej” klientce, bo boisz się, że nie sprostasz jej oczekiwaniom, a efekt końcowy będzie dla niej rozczarowaniem?

Frustruje Cię, że klientki nie rozumieją specyfiki pracy wizażystki i często uważają, że cena za makijaż jest zbyt wysoka?

Chciałabyś podchodzić do każdej klientki z pewnością siebie, ale czujesz, że coś powstrzymuje Cię przed swobodnym działaniem?

Jeśli było choć jedno "TAK"...
to mam coś dla Ciebie!

Kurs online Od klientki do ambasadorki!

W nagranych lekcjach wideo nauczę Cię jak obsługiwać klientkę aby poczuła się ZAOPIEKOWANA. By do Ciebie wróciła i poleciła Cię koleżankom.

Pokażę Ci jak zmienić zwykłą klientkę w prawdziwą FANKĘ i AMBASADORKĘ Twoich usług.

Poznasz sekrety obsługi PREMIUM, dowiesz się jak wywołać efekt WOW i spełnić oczekiwania każdej klientki.

Co znajdziesz w kursie?

Kluczowe zasady perfekcyjnej obsługi

  • Dlaczego właściwa obsługa klientki jest BARDZO ważna i jakie da Ci korzyści?
  • 6 punktów styku z klientką i co robić w każdym z nich? Pominięcie choćby jednego obniża zadowolenie z całej Twojej usługi.
  • Jak przeprowadzić rozmowę przed usługą, aby zamienić klientkę niezdecydowaną w ZDECYDOWANĄ?
  • 20 żelaznych zasad przyjaznej komunikacji w trakcie wykonywania makijażu, które pokażą, że jesteś prawdziwą profesjonalistką.
  • Bezpieczne tematy do rozmów z klientką, bez obaw, że ją w jakiś sposób zniechęcisz.

Jak sprostać wymaganiom KAŻDEJ klientki?

  • W jaki sposób przeprowadzić wywiad przed makijażem, dzięki któremu nic Cię nie zaskoczy? Szczegółowy schemat + 15 gotowych pytań.
  • Jak skutecznie radzić sobie z „trudną” klientką? 8 najczęstszych wyzwań i sprawdzone sposoby, by wyjść z nich obronną ręką.
  • 6 typowych klientek, które potrafią wyprowadzić z równowagi każdą wizażystkę. Sprawdzone strategie, dzięki którym rozbroisz sytuację i spełnisz nawet najbardziej wymagające oczekiwania.

Zadowolona klientka jako najlepsza promocja Twoich usług

  • Jak zdobyć zgodę na zdjęcie „przed i po”? To często delikatna kwestia, wymagająca subtelnego podejścia i taktu!
  • Jak sprawić, by klientka napisała opinię, którą z dumą będziesz mogła się pochwalić? Otrzymasz gotowy schemat i zestaw pytań, które pomogą wydobyć szczere słowa zachwytu, idealnie oddające Twoje umiejętności.
  • 4 sposoby na utrzymanie relacji po wykonanej usłudze, o których zapomina większość wizażystek. To one pozwolą ci zbudować bazę powracających klientek!

Pakiet ślubny PREMIUM z efektem WOW

  • Jak przeprowadzić makijaż próbny, tak aby kompletnie nic nie zaskoczyło Cię w dniu ślubu? Na jakie dodatkowe rzeczy niezwiązane bezpośrednio z makijażem musisz zwrócić uwagę?
  • Organizacja pakietu ślubnego. Schemat krok po kroku, który wypracowałam malując setki osób, w trudnych warunkach, na wyjeździe. Będziesz przygotowana na praktycznie każdą sytuację.
  • Jak odciążyć Pannę Młodą w najważniejszym dniu, dać jej chwilę relaksu a na koniec wywołać efekt WOW? To jest to, co sprawi, że będziesz polecana dalej!
  • Złote zasady współpracy z fotografem/filmowcem, które pozwolą stworzyć zachwycające kadry i podkreślą Twój profesjonalizm.

Reklamacja lub negatywna opinia to nie koniec świata!

  • W jaki sposób zabezpieczyć się przed reklamacjami? Co zrobić jeśli reklamacje już otrzymasz? Nauczę Cię procedury postępowania, która oszczędzi Ci mnóstwa nerwów i pozwoli zachować jak najlepsze relacje z klientką.
  • Otrzymałaś złą opinię w Google czy Booksy? Jak przygotować odpowiedź aby skutecznie się bronić i zminimalizować negatywne skutki opinii? W kursie znajdziesz kompletny schemat + przykładowe treści odpowiedzi.
  • W jaki sposób radzić sobie z negatywnymi opiniami? 10 sprawdzonych metod, które pomogą Ci odzyskać pewność siebie i zyskać “grubą skórę”.

Zobacz co mówi Wiola o kursie "Od klientki do ambasadorki!" 😍

Jak kurs zmieni Twoją pracę z klientkami?

😥 Przed

  • Masz poczucie, że jesteś niewystarczająca dobra i profesjonalna w kontakcie z klientką.
  • Boisz się, że nie wykonasz tego co życzy sobie klientka i przez to będzie niezadowolona.
  • Martwi Cię to, że ktoś jednym komentarzem może zniechęcić inne klientki do przychodzenia na Twoje makijaże.
  • Brakuje Ci pewności siebie, przez co nie przyciągasz innych klientek niż znajome.
  • Przeraża Cię spotkanie “trudnej” klientki bo myślisz, że jej nie podołasz.
  • Chciałabyś wykonywać więcej makijaży ślubnych, ale nie wiesz jak to wszystko zorganizować.

😎 Po

  • Twoje profesjonalne podejście zachwyca klientkę na każdym etapie współpracy.
  • Wiesz jak przeprowadzić wywiad z klientką, przez co idealnie trafiasz w jej gust.
  • Rozumiesz, że negatywne opinie to część tej pracy i zdarzają się każdemu. Potrafisz odpowiedzieć w taki sposób aby zneutralizować komentarz a nawet obrócić go na swoją korzyść.
  • Czujesz się pewnie w kontaktach z klientką, co powiększa Twoją bazę zadowolonych i powracających klientek.
  • Możesz podnieść ceny, dzięki obsłudze premium, która wywołuje efekt WOW.
  • Nie istnieje dla Ciebie “trudna” klientka. Znasz sprawdzone sposoby na wyjście z każdej sytuacji.
  • Potrafisz przygotować i zrealizować od A do Z wyjazdowy pakiet ślubny, bez niespodzianek.
  • Klientki chętnie zgadzają się na zdjęcia, wystawiają opinie i stają się Twoimi ambasadorkami.

A nie wystarczy po prostu malować kolejne klientki i wszystko przyjdzie z czasem?

Oczywiście, możesz nie korzystać z mojego kursu i próbować zdobyć całą wiedzę na własną rękę.

Ale wyobraź sobie, że przychodzi do Ciebie na makijaż perfekcjonistka – ma dokładne wymagania, a każdy najmniejszy szczegół musi być dopracowany. 

Czy wiesz, jak zareagować, kiedy każde Twoje pociągnięcie pędzlem będzie bacznie obserwowane? Jak przeprowadzić usługę, żeby na końcu nie usłyszeć: „To zupełnie nie to, o co mi chodziło”?

W mojej karierze pomalowałam ponad 1000 klientek, w tym wiele takich, które stawiały poprzeczkę ekstremalnie wysoko. Z początku były „średnio” zadowolone, ale z czasem, metodą prób i błędów, odkryłam sposób, który sprawia, że nawet najbardziej wymagająca klientka wychodzi uśmiechnięta.

Ten schemat, który rozbraja najtrudniejsze sytuacje, dokładnie omawiam w kursie.

I tak – możesz się tego wszystkiego nauczyć sama…

Ale proces nauki trwa i zabiera nie tylko czas! Kosztuje Cię również kosmetyki a niekiedy nawet pieniądze zwracane niezadowolonym klientkom.

A co z reputacją? Bo pewnie wiesz, że negatywne opinie rozchodzą się wśród ludzi jak błyskawica, i mogą być trudniejsze do „naprawienia” niż źle nałożony makijaż.

Jak myślisz, co da Ci szybszy efekt? Skorzystanie z mojej wieloletniej wiedzy i doświadczenia, czy odkrywanie wszystkiego na własną rękę?

A jeśli już mowa o mnie...
kim jestem i dlaczego warto się ode mnie uczyć?

Nazywam się Ola Głuch

i od ponad 10 lat z pasją pracuję jako wizażystka.

W tym czasie pomalowałam ponad 1000 klientek, wiele z nich wraca do mnie regularnie, a dziesiątki z nich wystawiły mi pozytywne opinie.

Specjalizuję się w makijażach Panien Młodych, dlatego doskonale rozumiem, jak ważne jest zadbanie o każdy detal – zarówno w makijażu, jak i w samej obsłudze.

Moje klientki doceniają nie tylko perfekcyjnie wykonany makijaż, ale także atmosferę pełną profesjonalizmu, życzliwości i indywidualnego podejście.

Od 6 lat prowadzę szkołę makijażu Hello Beauty Academy we Wrocławiu, gdzie uczę młodych wizażystów, jak nie tylko wykonywać piękne makijaże, ale również jak zbudować lojalną bazę klientek dzięki doskonałej obsłudze.

Moje szkolenia oparte są na realnych, codziennych sytuacjach, dzięki temu dowiadujesz się jak radzić sobie z każdą klientką.

W kursie „Od klientki do ambasadorki!” nauczę Cię, jak budować relacje, które sprawią, że klientki będą do Ciebie wracać, a Twoja oferta stanie się niezastąpiona na rynku.

Dla kogo jest kurs "Od klientki do ambasadorki!"?

Jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz zadowolone klientki, chcesz ich więcej, ale nie polecają Cię znajomym i nie piszą pozytywnych opinii.
  • Dostajesz zapytania o ofertę, ale później kontakt się urywa a Ty nie wiesz co zrobić aby to zmienić.
  • Chcesz zyskać pewność, że zawsze wykonasz makijaż tak, jak zażyczy sobie tego klientka
  • Potrzebujesz gotowych schematów jak radzić sobie z “trudnymi” klientkami.
  • Chciałabyś bez stresu realizować wyjazdowe pakiety ślubne na profesjonalnym poziomie.
  • Zadowolona klientka to dla Ciebie priorytet i wielka satysfakcja.

NIE jest dla Ciebie jeśli:

  • Nienawidzisz nawiązywać relacji z klientkami - chcesz po prostu malować.
  • Pomalowałaś setki klientek i dokładnie wiesz, jak je “obsługiwać” aby były zachwycone Twoją usługą.
  • Wierzysz, że aby osiągnąć efekt WOW liczą się wyłącznie kosmetyki i technika makijażu i nie chcesz pracować nad kontaktem z klientką.
  • Masz już zbudowaną bazę zaufanych klientek, które zapełniają Twój kalendarz i nie masz kiedy przyjmować nowych osób.
  • Nie chcesz zarabiać na jednym makijażu więcej niż 200 złotych.

Jak wyglądają materiały szkoleniowe i program?

10 konkretnych lekcji w formie wideo

Masz do nich dostęp zawsze i wszędzie przez 24/7.

Społeczność wizażystek, które chcą rozwijać swój biznes

Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na FB, gdzie są wyłącznie klientki moich kursów biznesowych.

W razie pytań czy problemów możesz się ze mną skonsultować na grupie.

Opanuj profesjonalną obsługę klientki albo ZWRÓĆ kurs

Oglądaj lekcje i wdrażaj wiedzę w życie. Masz 14 dni na poznanie kursu.

Jeśli z jakiegoś powodu stwierdzisz, że nie jest on dla Ciebie, zwrócę Ci 100% zainwestowanych pieniędzy. Wystarczy, że napiszesz do mnie maila.

BONUS: Zalecenia przed makijażem dla klientki ślubnej

Dokument w Canva, który dostosujesz do Twojej marki.

Wysyłasz go do klientki ślubnej aby mogła przygotować się do makijażu. 

Dzięki temu sprawiasz, że czuje się w pełni zaopiekowana.

Materiały dodatkowe

Oprócz nagrań wideo przygotowałam dla Ciebie ważne dokumenty i pomoce w formie tekstowej.

Przykłady:

  • przykładowe odpowiedzi na negatywne komentarze,
  • schemat wywiadu przed makijażem,
  • pytania do opinii po makijażu,
  • checklista pakietu ślubnego.

Dostęp na zawsze + aktualizacje za darmo

Dostajesz dożywotni dostęp do kursu i materiałów. 

Możesz zacząć go przerabiać za pół roku, rok czy kiedy tylko chcesz.

A jeśli dodam nowe materiały, dostaniesz je bez żadnych dodatkowych opłat.

A tu możesz zobaczyć całą AGENDĘ kursu:

Czy obsługa jest ważna?

1

  1. Co możesz zyskać dzięki perfekcyjnej obsłudze klientki?
  2. Co możesz stracić przez złą obsługę klientki?
  3. Punkty styku z klientką

EFEKT: Wiesz i rozumiesz dlaczego obsługa klientki jest niezwykle ważna w tej branży.

Przed usługą

2

  1. Nawiązywanie pierwszej relacji
  2. Konsultacja
  3. Regulamin
  4. Spersonalizowana oferta
  5. Umowa
  6. Follow-up

EFEKT: Znasz skuteczną metodę przeprowadzenia klientki od niezdecydowanej do ZDECYDOWANEJ.

W trakcie makijażu

3

  1. Zasady przyjaznej komunikacji
  2. Bezpieczne tematy do rozmów
  3. Porządny wywiad
  4. Karta klienta
  5. Jak poprosić o zdjęcie „Przed i Po”?
  6. Przygotuj klientkę do wystawienia opinii
  7. Czy pokazywać makijaż w trakcie?

EFEKT: Potrafisz przeprowadzić usługę jak profesjonalistka. Zdobywasz zaufanie klientki i budujesz dobrą relację. 

Trudne sytuacje podczas makijażu

4

  1. Najważniejsze zasady
  2. Co gdy klientka jest niezadowolona, histeryzuje, nie może się zdecydować?
  3. Co gdy neguje Twoje kosmetyki albo żąda, żeby nauczyć ją makijażu?
  4. Co zrobić gdy nie chce zapłacić?
  5. Trudna sytuacja na pakiecie wyjazdowym
  6. Co zrobić gdy makijaż nie idzie jak powinien?

EFEKT: Jesteś przygotowana na trudne i ekstremalne sytuacje. Wiesz co robić aby zawsze zachować wysokie standardy.

Typy klientek

5

  1. „Rób co chcesz”
  2. Perfekcjonistka
  3. Ekspresyjna
  4. Niezdecydowana
  5. Negująca
  6. Nieakceptująca się
  7. Jakie zastosować podejście do każdej z nich?

EFEKT: Umiesz dostosować się do każdej klientki, tak aby spełnić jej oczekiwania.

Po usłudze

6

  1. Kontakt na poziomie PREMIUM 
  2. Prośba o opinię – 2 metody
  3. Podtrzymywanie relacji
  4. Eventy dla klientek
  5. Newsletter
  6. Edukacja w Social Mediach

EFEKT: Zdobywasz pozytywne opinie i podtrzymujesz kontakt, przez co klientki WRACAJĄ do Ciebie.

Makijaż ślubny - próbny

7

  1. Kiedy zrobić i po co?
  2. Edukacja klientki!
  3. Spisuj ustalenia
  4. Harmonogram na dzień ślubu
  5. Wymagania co do warunków i miejsca pracy

EFEKT: Potrafisz przygotować się do makijażu ślubnego tak, że nic Cię nie zaskoczy.

Makijaż ślubny

8

  1. Organizacja wyjazdu
  2. Dodatkowe akcesoria
  3. Pierwsze kroki po dotarciu na miejsce
  4. Przebieg usługi
  5. Współpraca z fotografem/filmowcem
  6. Efekt WOW – daj więcej niż się spodziewa
  7. Dodatkowe osoby poza harmonogramem
  8. Wykorzystaj okazję do promocji

EFEKT: Wiesz jak przeprowadzić wyjazdowy pakiet ślubny aby zachwycić Pannę Młodą.

Reklamacje i negatywne komentarze

9

  1. Prawa i obowiązki
  2. Czy działasz profesjonalnie?
  3. Jak się zachować?
  4. Zaproponuj rozwiązanie
  5. Schematy odpowiedzi na negatywne komentarze

EFEKT: Jesteś dobrze przygotowana na reklamacje i złe opinie. Umiesz załagodzić sytuację oraz w profesjonalnym stylu rozwiązać konflikt.

BONUS: Jak poradzić sobie z negatywną opinią?

10

10 wskazówek, dzięki którym strach przed negatywnym komentarzem przestanie Cię paraliżować.

EFEKT: Zdajesz sobie sprawę, że negatywne opinie to część pracy z klientkami. Nie przejmujesz się nimi, wykorzystujesz na własną korzyść i robisz dalej swoje.

Ale czy obsługa klientki naprawdę ma tak OGROMNE znaczenie?

Jak najbardziej!

Oprócz samego makijażu dla wielu osób NIEZWYKLE istotna jest atmosfera, miła rozmowa i potrzeba zaopiekowania.

Potwierdza to wiele opinii moich klientek. Zobacz ⬇️

Jak widzisz, dzięki świetnej obsłudze możesz zdobyć prawdziwe FANKI, które będą do Ciebie wracać i polecać Twoje usługi wszystkim wkoło.

Być może zastanawiasz się czy Ty też będziesz tak potrafiła?

Oczywiście, że tak! 

Kurs „Od klientki do ambasadorki!” stworzyłam właśnie po to, aby nauczyć cię wszystkiego co wiem o obsłudze klientek.

To nie jest jakaś tajemna wiedza tylko dla wybranych.

Perfekcyjna obsługa nie wymaga też specjalnego talentu, czy wrodzonego daru.

Jedyne co trzeba wiedzieć, to jak się zachować w określonej sytuacji.

A wszystko to bardzo dokładnie omawiam w kursie.

Jestem przekonana, że każdy jest się w stanie tego nauczyć i wdrożyć już od następnej klientki.

Dlaczego warto wprowadzić obsługę PREMIUM już od następnej klientki?

Bo uruchamiasz lawinę korzyści!

Każda zadowolona klientka, jest jak płatek śniegu, który szybko zamienia się w potężną kulę. Wystawia świetną opinię i z entuzjazmem poleca Twoje usługi koleżankom.

Im szybciej zaczniesz, tym szybciej Twoje kule będą się toczyć i pomagać Ci zdobywać nowe klientki.

Jak działa 14-dniowa Gwarancja Satysfakcji?

Jestem tak pewna jakości i wartości jaką daje kurs „Od klientki do ambasadorki!”, że biorę na siebie całe ryzyko i daję Ci gwarancję satysfakcji.

Jeśli w ciągu 14 dni od chwili zakupu uznasz, że z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolona z kursu – napisz wiadomość na adres kontakt@vademecumwizazystki.pl a ja zwrócę Ci 100% zainwestowanych przez Ciebie pieniędzy.

Najczęstsze pytania

Czy otrzymam fakturę?

Tak, podczas zamówienia wpisz swój NIP oraz dane firmy. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakiej formie jest kurs?

Kurs jest w formie nagrań wideo, dostępnych 24/7 na mojej platformie kursowej.

Dodatkowe materiały są do pobrania w formacie PDF.

W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?

Po zakupie wyślę na Twojego maila link do platformy kursowej, na której znajdziesz wszystkie lekcje wideo i materiały. W razie problemów czy pytań pisz na adres: kontakt@vademecumwizazystki.pl